Multikopterit.net keskusteluforum

PKS FPV - Pääkaupunkiseudun Fpv lentäjät

Aloittaja MikeK, kesäkuu 21, 2014, 06:48:54 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

MikeK

Pitäiskö käydä kokeilemassa toi mesta? Tässä linkki: http://goo.gl/maps/yjpB2 (jos toimii kännyllä lisättynä) Taitaa olla lyhyempi matka kummallakin kun arealle.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Petsku

Lainaus käyttäjältä: MikeK - heinäkuu 08, 2014, 11:35:57 AP
Pitäiskö käydä kokeilemassa toi mesta? Tässä linkki: http://goo.gl/maps/yjpB2 (jos toimii kännyllä lisättynä) Taitaa olla lyhyempi matka kummallakin kun arealle.

Joo käydään vaan, otatko sen helicalin messiin niin vois pikkasen sitä testata :)

MikeK

Juu hyvä kun muistutit. Mä otan sovittimen kans, kun en muista kumpi liitin siinä nyt olikaan.

Tosta on alta kymmenen kilsaa mökille ja jos osoittautuu hyväks mestaks, pidetään fpv leiri tuolla :) Jälkipuinti saunalla ja grillillä mökillä, ja samalla fpv mökkipiha racing kisat ;) :D
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

varis

Mulla jääny ropausvaihde päälle. Tällä viikolla kiireitä mut keskiviikkona pitäis olla kuvaussetti lentokunnossa, tosin LoS-konfiguraatiossa ehkä.

Aomwayn vehkeitä vielä odotellaan pari viikkoa, ajatus oli pistää ne discoprohon kun on 5.8 gigaset. Mutta en tiedä pitäskö sit kuitenkin rakentaa 1.3 gigalla.

Olin ajatellu 1.3 gigaa vähän tohon mini-h:hon, kun se on enemmän sellainen metsäverme. Osat lojuu nyt laatikossa ja odottaa että mulla olis joskus aikaa pistää toi kasaan...  :-\

Quanumin FPV-tötsä pitäis tulla justiinsa. Otan ton varmaan seuraavaan miittiin, mihin joskus pääsen, niin voidaan ihmetellä josko se on käypä peli.

ntthhtl

Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 08, 2014, 11:39:55 AP
Lainaus käyttäjältä: MikeK - heinäkuu 08, 2014, 11:35:57 AP
Pitäiskö käydä kokeilemassa toi mesta? Tässä linkki: http://goo.gl/maps/yjpB2 (jos toimii kännyllä lisättynä) Taitaa olla lyhyempi matka kummallakin kun arealle.

Joo käydään vaan, otatko sen helicalin messiin niin vois pikkasen sitä testata :)
Voisin tulla kanssa tarkistamaan mustan..

Sent from my C6603 using Tapatalk


Petsku

Vieläkö kerkee viikko lentoja vai ootellaanko viikonlopulle?

Petsku


Petsku

Yksinkö se pitää lähtee mettään istuu?? Tai kentän laidalle.

varis

Viikonloppuhan on tänään  ::) Meni kuvausleijutellessa ja ... ja ... johonkin se päivä vaan hujahti. En lentänyt kuin 4 akullista.

Huomenna voi olla aika sosiaalista velvoitetta. Ehkä liikuntaakin pitäs joskus harrastaa. Hyvässä lykyssä ehtisi lentämään mutta ehkä käytänkin ajan säätämiseen.

Maanantai-iltana on pitkästä aikaa hyvä lentosää. Jos nyt vaan ehtis ropaamaan eikä sit innostu jostain muusta kesäjutusta. Loma sillisalaattia. Tää olis kuitenkin hyvä väli pitää joku lentojuttu vai miten?

Petsku

Lopeta se säätäminen ja ala lentää :D Kesä menny kohta kokonaan ja kaveri vaan ropaa tai säättää.

zapster

Lomakiireiltä ei taas pysty mihinkään, tänään tultiin mökiltä, huomenna muksut pitää kiireisenä ja maanantaina taas mökille. Ens viikolla lennellään Keuruun / Lappajärven suunnalla.

varis

Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 12, 2014, 11:15:58 IP
Lopeta se säätäminen ja ala lentää :D Kesä menny kohta kokonaan ja kaveri vaan ropaa tai säättää.

No ma ilta tai ti aamu jonnekin?

Mulle sopii ny parhaiten avonainen ruohoalue  :o

Petsku

Lainaus käyttäjältä: varis - heinäkuu 13, 2014, 09:48:11 AP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 12, 2014, 11:15:58 IP
Lopeta se säätäminen ja ala lentää :D Kesä menny kohta kokonaan ja kaveri vaan ropaa tai säättää.

No ma ilta tai ti aamu jonnekin?

Mulle sopii ny parhaiten avonainen ruohoalue  :o

Illat käy ens viikolla kun on aamuvuoro duunissa.

varis

Eli ma ilta sit... mitäs niitä oli golfkenttiä ja sellasia? Maskun aseman vieri ym?

Petsku

Lainaus käyttäjältä: varis - heinäkuu 13, 2014, 10:04:22 AP
Eli ma ilta sit... mitäs niitä oli golfkenttiä ja sellasia? Maskun aseman vieri ym?

Eikö se area 51 kelpaa yhtälailla?