Multikopterit.net keskusteluforum

Ottaa pattiin

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 08:08:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Murgo

No niin, soitin tuonne ja vaikuttivat ihan yhteistyöhaluisilta, toimitus huomenna duunipaikkakunnalle niin että kuski soittaa puoli tuntia etukäteen että missä olen käy kuulemma hyvin.

kylmis72

Nyt ottaa kyl pattiin!
Kuume ja flunssa nujersi miehen sänkyyn eikä pääse keskittymään naze:n ongelmaan. Ilmatkin ois mitä hienoimmat lentämiseen. Tänään tuli just sopivasti 5x3 ropsuja EuroRc:ltä [emoji34]


Sent from my iPhone using Tapatalk

jinx

Lainaus käyttäjältä: jinx - helmikuu 20, 2015, 02:14:28 IP
Pitäiskö avautua ihan otsikon mukaisestikin...

Hommasin läppärin syksyllä. Palvelun, nopeuden ja mahdollisten tulevien ongelmien takia vielä vähän verkkokauppoja kalliimmalla paikallisesta kivijalkaliikkeestä. Koneeseen vaihdettiin samalla nopeampi kovo ja alkuperäinen telakassa mukaan ulkoiseksi asemaksi. Jossain vaiheessa se ulkoinen levy ei sitten enää tahtonut suostua yhteistyöhön koneen kanssa. No, eipä hätää, kun voi viedä liikkeeseen, jossa katsovat sitä takuun puitteissa. Sovittiin, että jos levy menee vaihtoon, siitä koitetaan pelastaa kaikki mitä pystyy.

Kesti kaksi viikkoa, eikä mitään kuulunut, eli soittelin sitten itse perään. Telakka kuulemma hajalla, uusi telakka pitäis tulla ihan lähipäivinä. Meni seuraavat kaksi viikkoa, eikä mitään kuulunut, joten luuria taas kouraan ja soittamaan itse. Nyt olikin sitten itse levy hajalla ja uuden pitäisi tulla päivänä minä hyvänsä. Eikä kuulemma saanut levyltä mitään pelastettua.

Voisko ajatella, että asiakkaalle ilmoitetaan tuollaisista asioista? Viikonlopun jälkeen levy ollu liikkeessä viis viikkoa. >:(
8 viikkoa tais tulla eilen täyteen, kun levy makaa liikkeessä... Tämän kertaisen selityksen mukaan (ja soitin sinne taas itse, sieltä ei vaivauduta infoamaan vapaaehtoisesti vieläkään mitään) Asukselta ei ole vain saatu uutta levyä, mutta ensi viikolla pitäis tulla seuraava kuorma, jossa se vois olla. Tästä oli pakko avautua Asuksen facebook sivuilla, jossa neuvottiin ottamaan yhteytä niiden omaan tukeen. No, minähän soittelen sinne. Siellä oltiin asialla, mutta ei voi kuulemma mitään tehdä, kun tämä paikallinen pulju ei ole virallinen huolto. Mutta päävarastolla niitä kovoja olis, eikä sieltä toimitus kuulemma kestä viikkoa kauempaa.

Nyt kaikki vaan ostoksille Seinäjoen Datecille. Palvelu on taattu... >:(

Voin taata, että vaikka olis viimeinen paikka, josta mun tarvitsema tavara löytyy, niin mieluummin syön hatullisen paskaa kun ostan sieltä enää mitään.
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Murgo

No niin, pienellä säädöllä sain FPV-kamat onnellisesti käsiini huomatakseni että tilauksesta puuttui näönkorjauslinssit (joiden tarpeellisuudesta en ole varma, kohtalaisen terävältä tuo kuva näyttää ilmankin, lasini ovat n. 1,5 eli eivät kovin vahvat). Laitoin sähköpostia Epsanjaan ja lupasivat lähettää perään ihan tavallisella postilla kun erikseen pyysin eli toivottavasti ei tarvitse tuota TNT-säätöä uusia vielä niiden takia.

TNT sinänsä kyllä hoiti homman mallikkaasti vaikka toimitusosoite lopulta oli soramonttu pienellä hiekkatiellä.  :)

M

Ottaa pattiin tuo tavaroiden tilaileminen. Kun tuntuu ettei yhdestä paikasta löydy kaikkea. Hobbykingin euroopan varastokin on jatkuvasti 0 saldolla. Minin akkuja, vastaria, ruuveja, jne....

Murgo

Lainaus käyttäjältä: M - huhtikuu 06, 2015, 07:47:30 IP
Ottaa pattiin tuo tavaroiden tilaileminen. Kun tuntuu ettei yhdestä paikasta löydy kaikkea. Hobbykingin euroopan varastokin on jatkuvasti 0 saldolla. Minin akkuja, vastaria, ruuveja, jne....

Tuo on kyllä ärsyttävää. Etenkin jos tilailee paikoista joilla ei ole ilmaista postitusta, niistä postikuluista kun kertyy äkkiä kymppi poikineen.

taski

Lopultakin aikaa, loistava keli, läjä potkureita ja akut ladattuna... Ekalla akulla sippasi mankka. Kopteri onneksi ehjä.

hukkis

Pikkasen ottaa polttimoon , ku  +100 pakettia kiinasta, joista 1 meni tulliin. Ensimmäinen paketti USA:sta ja välittömästi tulli kyselee rahaa. hah kaikki 7,9€ meni alvia.

Parkk1n

Jenkkilän paketeista jää 99% tulliin, perustuu omiin kokemuksiin. Kiinasta tullu paketit 99% ilman tullia

Andrimus

Jos usan paketti on joku muu kuin tavallinen airmail, tulissa ollaan .

hukkis

Kai se menee juuri näin, että US paketit syyniin, ku kiinasta tulee niin paljon ettei pysty. Eipähän tuo kallista ollu. Hidastaa vaan rebuildia. Oliko jollain muuten fiksu tapa laittaa se paypal kuitti semmoseen muotoon jota tullikin ymmärtää.

Andrimus

Itse oon kopsannut suoraan sellaisenaan ja on kelvannut.

hukkis

Tuonne nettitulliin kun pitää olla jpg tai pdf ja pari muutakin tiedostomuotoa siellä oli. Jossain selaimessa tais olla semmonen toiminto ku tulosta tiedostoon. Täytyypä vilkasta internot exploderista. ;D

Petsku

Mites jos vaan otatte print screenin siitä kuitista ja sen lähetätte??

jinx

Onko joltain oikeasti kyselty kuitteja? :)
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV