Multikopterit.net keskusteluforum

Ilmakuvaus ja muut lentovideot

Aloittaja Toeh, kesäkuu 22, 2014, 04:59:31 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lazyeyes

Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 17, 2015, 10:23:24 IP
Ei talvi ja -17°C pakkasta hidasta lentämistä
Mä kun luulin et tuo fc ja vtx ei tosta lumesta tykkäis ja se ois yks savupilvi ku kinokseen päätyis. Ymmärrän kyllä rahan arvon addiktion partaalla mut aika kalliita minuutteja jos joka toinen kerta saa olla laittamassa palikat uusiks? Lenteleekö täällä muutkin vuoden kaikki päivät.?

Furiosity

Lainaus käyttäjältä: lazyeyes - joulukuu 18, 2015, 03:07:05 IP
Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 17, 2015, 10:23:24 IP
Ei talvi ja -17°C pakkasta hidasta lentämistä
Mä kun luulin et tuo fc ja vtx ei tosta lumesta tykkäis ja se ois yks savupilvi ku kinokseen päätyis. Ymmärrän kyllä rahan arvon addiktion partaalla mut aika kalliita minuutteja jos joka toinen kerta saa olla laittamassa palikat uusiks? Lenteleekö täällä muutkin vuoden kaikki päivät.?

Moottori nyt ei kauheasti ota nokkiinsa tuosta lumesta, ESC:t, FC ja VTx ja muut näkyvät juotokset esim. PDB:llä pystyy helposti suojaamaan PlastiDipillä tai Rubbercompilla. Näin niihin saa eristävän kerroksen niin että ei tuo lumi haittaa muuten kuin että ei meinaa löytää kopteria ja menee kameran linssi lumeen. Ei siis ongelmaa talvella lentämisessä!
Skill is when luck becomes usual.

Welho

Lainaus käyttäjältä: lazyeyes - joulukuu 18, 2015, 03:07:05 IP
Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 17, 2015, 10:23:24 IP
Ei talvi ja -17°C pakkasta hidasta lentämistä
Mä kun luulin et tuo fc ja vtx ei tosta lumesta tykkäis ja se ois yks savupilvi ku kinokseen päätyis. Ymmärrän kyllä rahan arvon addiktion partaalla mut aika kalliita minuutteja jos joka toinen kerta saa olla laittamassa palikat uusiks? Lenteleekö täällä muutkin vuoden kaikki päivät.?
Mä oon rubbercompilla käsiteely kaikki ja hyvin toimii. Välillä ollu ihan täynnä lunta eikä oo siittä tullu mitään ongelmaa. Ainut mikä ollu ongelma niin fpv kameran sisään päässy vähän kosteutta ja sit kun se pääsee kuvapäähän niin laseista ei enää näe mitään.

VilleN

Rubber comppia pintaan ja ei haittaa vaikka olisi Nazen päällä vähän jäätä. Tähän tapaan:

lazyeyes

No perskules. Taidampa tilata varalle yhen fc:n ku maksaa vain 22€ ja laitaa compit pintaan. Katotaas kuin käy ja kestääkö perse talvi lentämistä. Tekis myös mieli kokeilla tunkee antenni auton ikkunasta ulos ni ei tarttis lennellä nakit jäässä. Onko kokemuksia?

Welho

Lainaus käyttäjältä: lazyeyes - joulukuu 18, 2015, 05:09:39 IP
No perskules. Taidampa tilata varalle yhen fc:n ku maksaa vain 22€ ja laitaa compit pintaan. Katotaas kuin käy ja kestääkö perse talvi lentämistä. Tekis myös mieli kokeilla tunkee antenni auton ikkunasta ulos ni ei tarttis lennellä nakit jäässä. Onko kokemuksia?
Oon kokeillu autosta lentää mut auto blokkaa aika hyvin video signaalin eli ei kovin hyvä. Tilasin turnigyn halvimman ohjainpussin ja siihen lämmittimen. Nyt viikonlopun aikana pitäis testata miten toimii. Sisällä testattu ja sen perusteella voisin sanoa et kädet pysyy lämpimänä kovemmallakin pakkasella.

VilleN

Mulla on tuo 15e Turnigy lähetinpussi ja Hobbykingin universal lämmitin, samat kuin Welholla, ja makeasti lentää -18 asteen pakkasella, ja varmaan kylmemmälläkin. Pussin pohjalle voi nakata vielä pari lentoakkuakin niin nekin pysyy sopivan lämpiminä ennen lentoa.

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 18, 2015, 05:24:56 IP
Lainaus käyttäjältä: lazyeyes - joulukuu 18, 2015, 05:09:39 IP
No perskules. Taidampa tilata varalle yhen fc:n ku maksaa vain 22€ ja laitaa compit pintaan. Katotaas kuin käy ja kestääkö perse talvi lentämistä. Tekis myös mieli kokeilla tunkee antenni auton ikkunasta ulos ni ei tarttis lennellä nakit jäässä. Onko kokemuksia?
Oon kokeillu autosta lentää mut auto blokkaa aika hyvin video signaalin eli ei kovin hyvä. Tilasin turnigyn halvimman ohjainpussin ja siihen lämmittimen. Nyt viikonlopun aikana pitäis testata miten toimii. Sisällä testattu ja sen perusteella voisin sanoa et kädet pysyy lämpimänä kovemmallakin pakkasella.
Jos käyttää ulkoista vastaria videolle niin vastari katolle pieneen kolmijalkaan ja piuhat oven tai ikkunan raosta sisään. Mankan kantavuus kannattaa testata. Saa toki siihenkin antenni piuhaan jatkoa mutta nekin vaimentavat sitä signaalia.

VilleN

#68

Welho

VilleN kans päivällä ja illalla vielä yksin  ;D Fpv riippuvuus on paha  8)
https://m.youtube.com/watch?v=cWNFIY5o67g


Jufee


IleFPV

Ekat kerrat nauhoitettu DVR pätkiä

Isommalla poppoolla oltiin sunnuntaina fiilistelemässä  8)

Video alkaa: 0:10
Video loppuu: 2:34

En päässy tota muokkaamaan.


https://youtu.be/paxzrudj4NE
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7


Samppa

Meikäläisen pihalla leijutteluun tuossa ei ollut muuta samaa kuin tuo lopetus  :o