Multikopterit.net keskusteluforum

Baseflight draama

Aloittaja varis, kesäkuu 22, 2014, 10:48:45 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

varis

Normipäivä Baseflightissä? http://www.multiwii.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=1947&start=850

Jo muutaman viikon vanhaa, mutta timecop oli kai lisännyt jotain softan lisenssiosuuteen, ja joku oli jossain ircissä sanonut jotain, ja sitä reposteltiin tossa säikeessä ja tavattiin GPL:n lisenssiehtoja. Multa puuttuu konteksti tässä ihan kokonaan, onko joku seurannut?

Ei mitenkään erikoista softaprojekteissa joita on forkattu muutamaan otteeseen toisistaan  :)

Onko muuten Baseflightin kehitys ollut hetken "tauolla"? Tuossa joku sanoi että projekti on kuollut, mutta helpostihan tuollainen statementti menee trolli-kategoriaan. Sellainenkin pikku projekti kuin Gimp oli "kuollut" melkein kymmennen vuotta kunnes uudet kehittäjät innostui, joku ehkä muistaa... Kummasti projektit tuppaavat aina välistä herätä eloon.

Psoden

Kyllä mä muistelisin että siihen ainakin noin viikko sitten tuli joku päivitys, tai pari viikkoa. Mut en mä nyt sanois että se tauolla on, ennemminkin oon ihmetellyt että kovin aktiivisesti sitä päivitellään :d

MikeK

Ei mitään hajua tosta Baseflightin menosta. Timecopin kirjoitus selventää?:"btw, folks, the "exception" to the license ONLY APPLIES TO ONE PERSON and unless you're that person, baseflight is licensed under GPL3. Relax the fuck up, smoke a bong, and get fucking hiiiiiiiiiiiiiiiigh."  ;)


EDIT:Itse kans muistelen et viikko sitten päivitettiin.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: MikeK - kesäkuu 23, 2014, 12:53:04 AP
Ei mitään hajua tosta Baseflightin menosta. Timecopin kirjoitus selventää?:"btw, folks, the "exception" to the license ONLY APPLIES TO ONE PERSON and unless you're that person, baseflight is licensed under GPL3. Relax the fuck up, smoke a bong, and get fucking hiiiiiiiiiiiiiiiigh."  ;)


EDIT:Itse kans muistelen et viikko sitten päivitettiin.

+if the developer viewing or updating the code is named "dominic clifton" ;D

Noihan siellä lukee, mutjoo aikamoista leikkimistä. Antaa poikien heilutella virtuaali pippeleitä. Ketä kiinnostaa niin sanotusti...

varis


varis

Aika hurjaa vauhtia tulee kyllä käyttäjiäkin. 4000 meni rikki Baseflightin konfiguraattorilla kuukausi sitten ja nyt on jo yli 4800. Oliko se Flitetest mikä teki tälle hiljan slashdotit vai mikä saitti?