Multikopterit.net keskusteluforum

0: CC3D Revo + Oplink mini

Aloittaja H1llo, maaliskuu 24, 2016, 04:33:52 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

H1llo

Tällainen Fc olisi hakusessa. Mahdollisesti olen kiinnostunut siihen sopivasta M8N gps-moduulista. Nouto onnistuu Tampereella ja Jyväskylässä.

Edit: Otsikkoa muokattu

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

troyhy

Mulla (Kouvolassa) olis täysi paketti.. http://www.banggood.com/OpenPiolot-CC3D-Revolution-Flight-Controller-Oplink-M8N-GPS-Distribution-Board-p-1000084.html

Eli Revo, OPlink mini, GPS... kaikki.. Ainoana vika setissä on GSP modulin muovinen kiinnitys, joka hajosi kun kopteri pyörähti katolleen laskussa.. Kiinnitys olikin naurettavan heikko.

Ollut kiinni muutaman lennon ja ohjelmistona on TauLabs. Voisin luopua 80€ hintaan.

Certi

CC3D ja Revolution on sitten aivan eri laudat. Etsit siis OpenPilot Revolutionia? Jos raceflight-käyttöön, niin harkitse Sparky2.0:n ostoa  :) Muu kuin V9 Platinum GPS ei toimi kunnolla autonomisessa lennossa, sillä uBlox-moodissa se käyttää Revon sisäistä magnetometriä, joka on herkkä magneettikentille. Platinum gepsissä se magnetometri on siirretty GPS-yksikön kanssa samalle piirilevylle ja toimii siksi aika hienosti :)

H1llo

Lainaus käyttäjältä: Certi - huhtikuu 01, 2016, 12:30:05 IP
CC3D ja Revolution on sitten aivan eri laudat. Etsit siis OpenPilot Revolutionia? Jos raceflight-käyttöön, niin harkitse Sparky2.0:n ostoa  :) Muu kuin V9 Platinum GPS ei toimi kunnolla autonomisessa lennossa, sillä uBlox-moodissa se käyttää Revon sisäistä magnetometriä, joka on herkkä magneettikentille. Platinum gepsissä se magnetometri on siirretty GPS-yksikön kanssa samalle piirilevylle ja toimii siksi aika hienosti :)

Luulin jostain syystä että kyseinen lauta olisi kulkenut cc3d revo nimellä, varmaan koska tuota openpilotia ei ole enään olemassa. Tuo Gps:n magnetometri onkin aika hyvä huomio, sillä olen suunnitellut Revoa kyllä hieman isompaan koneeseen korvaamaan apm mini 3.1:sen.

Lainaus käyttäjältä: troyhy - huhtikuu 01, 2016, 06:53:54 AP
Mulla (Kouvolassa) olis täysi paketti.. http://www.banggood.com/OpenPiolot-CC3D-Revolution-Flight-Controller-Oplink-M8N-GPS-Distribution-Board-p-1000084.html

Eli Revo, OPlink mini, GPS... kaikki.. Ainoana vika setissä on GSP modulin muovinen kiinnitys, joka hajosi kun kopteri pyörähti katolleen laskussa.. Kiinnitys olikin naurettavan heikko.

Ollut kiinni muutaman lennon ja ohjelmistona on TauLabs. Voisin luopua 80€ hintaan.

Kiitos tarjouksesta. Veikkaisin kyllä silti että harkitsen vielä uudestaan vaihtoehtojani uuden fc:n suhteen. Palaan takaisin kun tiedän mihin suuntaan haluan kehittää setupiani :)