Multikopterit.net keskusteluforum

Virranjako levy + säädettävä tupla BEC 3-20V 2.5A

Aloittaja Pursi, lokakuu 18, 2014, 10:01:44 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Pursi

Tilasin pari tällaista testeihin. http://fpv-reconn.com/store/index.php?route=product/product&path=61&product_id=118
Siitä saan jänniteen 5V kameralle, FC:lle ja vastarille, toisesta BEC:istä 12V VTX:lle, eikä hinta hirvitä. Postikulut $0.00... 8)

Toeh

Oliko free shipping? Mulla ainaki lukee tuolla

We will manually calculate the shipping cost to your country and email you the invoice or you can contact us directly.

Registered Airmail
Normally shipping weight below 500 grams will be around $9-$12 USD depending on your location.
Estimated Delivery (Working days) : 1-2 Weeks

EMS
Shipping weight below 2kgs will be around $30-$45 USD depending on your location.
Estimated Delivery (Working days) : 3-7 Days

Pursi

Lainaus käyttäjältä: Toeh - lokakuu 18, 2014, 11:36:21 AP
Oliko free shipping? Mulla ainaki lukee tuolla

We will manually calculate the shipping cost to your country and email you the invoice or you can contact us directly.
Noi on pieniä ja keveitä, vielä ei ole tullut mitään postikulu viestejä... Aika näyttää tuleeko... ;D

Toeh

Tuon tekstin mukaan alle 500g 9-12$ mutta ei se ny mahoton hinta oo ku vertaa suomen itellaan. Mutta fiksu palikka kyllä.

Petsku

Ainut miinus tossa on että plussa ja miinus navat on vastakkaisilla puolilla, eikä vierekkäin niinkun monessa muussa laudassa. Plussaa noista säädettävistä beceistä.

Mupteri

Tämä ja muita vastaavia löytyy myös goodluckbuy.com sivuilta Kiinasta ilmaisilla posteilla.

aprepo

#6
Olisko linkkiä kun en minä ainakaan löydä niitä sieltä?

EDIT: Banggoodilta löyty tää: http://www.banggood.com/5V-12V-Adjustable-Voltage-BEC-Output-ESC-Distribution-Connection-Board-p-914876.html
"Ei tää kulje kovempaa!"


Mupteri

Mä hain 'BEC'-hakusanalla, mutta sillä löytyy paljon ylimääräistä. Mutta onko tuosta banggoodiin linkatusta löytynyt mittoja? Mahtaisikohan se mennä naze32:n kanssa samoihin ruuvinreikiin, että saisi ne näppärästi päällekkäin?

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Mupteri - lokakuu 19, 2014, 04:50:56 IP
Mä hain 'BEC'-hakusanalla, mutta sillä löytyy paljon ylimääräistä. Mutta onko tuosta banggoodiin linkatusta löytynyt mittoja? Mahtaisikohan se mennä naze32:n kanssa samoihin ruuvinreikiin, että saisi ne näppärästi päällekkäin?

Veikkaan että on samaa koko kun KK laudat eli pikkasen isompi, nazen reikien väli tais olla 30,5mm jos en väärin muista.

taski

Tossa banggoodin hilussa asiakasarvostelussa puhutaan 45 mm reikävälistä. Miniversio kyllä herättää ostohalut  ;D

aprepo

"Ei tää kulje kovempaa!"

Petsku

Board dimension: 52x52 mm Mounting holes are 45 mm apart. Aika iso lauta kyseessä. Isompaan kopteriin ihan passeli, miniin ei niinkään.

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: Petsku - lokakuu 19, 2014, 11:19:46 IP
Board dimension: 52x52 mm Mounting holes are 45 mm apart. Aika iso lauta kyseessä. Isompaan kopteriin ihan passeli, miniin ei niinkään.

Ihan jäätävän kokoinen.. Ite oon käyttäny tämmöstä regua parissa minissä http://www.ebay.com/itm/310683416079?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Syö 5-28V sisään ja ulostaa 1-20V. Säätää potikasta vaan ulostulot jänön kohdilleen ja tippa liimaa paikalleen niin siinä on ja pysyy. Häiriö olematonta / ei ollenkaan, joten sopii hyvin vaikka jänön pudottamiseen fpv-kameralle jos tarvis (mobiuksen raakileelle ei kelpaa ku 5v ;) )

Ja toi on sitten oikeasti pieni eikä maksa about mitään ;D

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - lokakuu 20, 2014, 01:38:18 AP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - lokakuu 19, 2014, 11:19:46 IP
Board dimension: 52x52 mm Mounting holes are 45 mm apart. Aika iso lauta kyseessä. Isompaan kopteriin ihan passeli, miniin ei niinkään.

Ihan jäätävän kokoinen.. Ite oon käyttäny tämmöstä regua parissa minissä http://www.ebay.com/itm/310683416079?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Syö 5-28V sisään ja ulostaa 1-20V. Säätää potikasta vaan ulostulot jänön kohdilleen ja tippa liimaa paikalleen niin siinä on ja pysyy. Häiriö olematonta / ei ollenkaan, joten sopii hyvin vaikka jänön pudottamiseen fpv-kameralle jos tarvis (mobiuksen raakileelle ei kelpaa ku 5v ;) )

Ja toi on sitten oikeasti pieni eikä maksa about mitään ;D
Noita on itelläkin. Mobiuksesta otin akun pois ja korvasin tolla ;) muistaa vaan että akun liittimeen maks 4,2v.