Multikopterit.net keskusteluforum

heksa kokoonpano

Aloittaja hepokatti, maaliskuu 06, 2015, 04:18:37 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hepokatti

Moi vaan kaikille!

Tarkoitus olisi koota niin video kuin still kuvien ottamiseen soveltuva laite vai löytyykö valmispakettia?

Mites tuollainen kokoonpano olisiko järkevä? Itse ajattelin rungoksi T810 koska 690pro vaikuttaa rimpulalta samoilla dji E600 moteilla sekä nopareilla mahtaako toimia? Mites noi DJI E600 moottorit saako niihin kiinni muita kuin dji omia itse kiristyviä propelleja kiinni?

Tasaista kuvaa näyttäisi ainakin tulevan vai onko kuvaa vakautettu ohjelmallisesti? Jokin suodin taitaa ainakin linssissä olla kiinni mahdollisesti cpl?

Mites naza v2 joskus jostain lukenut että heksassa yhden moottorin sammuminen ei tiputtaisi koko laitetta kerralla alas pitääkö paikaansa?

Niin ja sitten vielä onko kenellään kokemusta walkera g-3s gimbaalista?

Muita kokoonpano vaihtoehtoja otetaan myös mielellään vastaan!

https://m.youtube.com/watch?v=PY7wpD_HxhY&t=05m15s

M

Miten raskasta kuvauskalustoa ajattelit taivaalle viedä jos 690-kokoinen kopterikin tuntuu rimpulalta?

hepokatti

#2
Lainaus käyttäjältä: M - maaliskuu 06, 2015, 04:47:10 IP
Miten raskasta kuvauskalustoa ajattelit taivaalle viedä jos 690-kokoinen kopterikin tuntuu rimpulalta?

Rimpulalla tarkoitin rungon heppoista rakennetta 16mm puomit muovisilla moottori pukeilla.

Still kamerana menisi vaikka joku vanha järkkäri 2D vakaajalla mutta jos sillä samalla haluaa ottaa myös videota niin onhan se 3 akselin vakaaja oltava.

Mutta jos walkera g-3s toimii hyvin niin siinähän olisi molemmat yhdessä. Kokemuksia kenelläkään? Netistä en ole löytänyt mitään vakuuttavaa video materiaalia

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/50072/fbhqh/Walkera-G-3S-gimbal

MikeK

Rehellisesti sanottuna noi Walkerat kuulostaa ihan leluilta.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

hepokatti

Lainaus käyttäjältä: MikeK - maaliskuu 06, 2015, 07:23:39 IP
Rehellisesti sanottuna noi Walkerat kuulostaa ihan leluilta.

Kopterit ainakin on leluja ;D muita ehdotuksia gimbaaliksi?

Voisko joku asioista tietävä vastata kysymyksiin kiitos

Ves@

Mulla pysähtyi yks moottori ilmassa octosta, joten sen Naza ainakin hanskaa, heksastsa mulla ei vastaavaa ole tapahtunut, joten siitä ei kokemusta ole.
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg