Multikopterit.net keskusteluforum

Aloittelijan ensimmäinen diy multikopteri

Aloittaja juu-zo, toukokuu 13, 2015, 08:33:22 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jufee

Eli: Mini quad kitti + DX6i?

Tuo Devo 7 ohjain on siis huono tuossa walkeran setissä? Kantavuus heikko vai mikä mättää?
Edit:Näköjään on  :o

Entäs jos harkitsisi 530mm runkoa?

jinx

Käyttäjästä se on kiinni millä on hyvä aloittaa. Vaikka sitten 1000 octolla jos jollekin sellainen sopii. 250 racereissa on se torppikestävyys, joka puoltaa niitä. Isommat sitten lentää vähän rauhallisemmin, mutta torpit maadoittaa korjausten/osatilausten ajaksi.

Molempi parempi.
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Jufee

Rauhallisuus < torppikestävyys.

Kyllä me mennään tuolla 250 kitillä aluksi. Katotaan vaikka jos tästä seinäjoen alueelta pääsis katsomaan livenä näitä vehkeitä, ehkäpä löytyy myös kaveri, jolle möin aikoinaan tuon mini titaninkin.

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: Jufee - heinäkuu 20, 2015, 01:33:24 IP
Rauhallisuus < torppikestävyys.

Kyllä me mennään tuolla 250 kitillä aluksi. Katotaan vaikka jos tästä seinäjoen alueelta pääsis katsomaan livenä näitä vehkeitä, ehkäpä löytyy myös kaveri, jolle möin aikoinaan tuon mini titaninkin.

Meillä on aika aktiivinen porukka tässä seinäjoella ja nuo 250-kokoset pikkuquadit ovat aika kovassa nosteessa olleet tänä kesänä. Löytyy varmaan miltei jokaiselta fpv-kamojen kera. Huomenna ainakin itse olen menossa johonkin suuntaan lennättämään kopteria / pikkuquadia, ehkä kenties lapualle päivällä ja illalla mahdollisesti tässä seinäjoella jos vielä jaksaa. Säätä on ainakin luvattu kivasti huomiselle ;D

Jos haluat wassap ryhmään jossa huudellaan minne mennään ja milloin (ja ihan helvetisti kaikkea muuta ylimääräistä, mutta yleensä jotenkin lentäviin rc-leluihin liittyen) niin ota yhteyttä Toeh

Helposti pääsee siis näillä leveyksillä ihmettelemään menoa ennen ostopäätöstä 8) Mahtaa toehilta löytyä jopa tuo eurorc:n pikkuquadi

Jufee

Laitoin viestiä :)

Kävin hakemassa wanhan vaimon pikkuveikalle ostetun Lama v3:n. Olihan härskissä kunnossa, mutta 5v sillä ei olla lennetty ja silti akussa oli virtaa. Ladataan se ja kokeillaan josko se oikeasti vielä toimisi..

No, minä saatan tulla piipahtamaan ja jutustelemaan joskus kun aikaa liikenee ja ihmettelen laitteistoja  ;D