Multikopterit.net keskusteluforum

Hobbykingin hintapolitiikka

Aloittaja VilleN, heinäkuu 07, 2015, 11:31:07 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VilleN

Oletteko huomanneet että Hobbykingillä hinnat vaihtelee epämääräisesti, jos katsot jotakin tuotetta esim. 2kk aikana muutaman kerran. Itse olen tehnyt tälläisen havainnon, kun olen viime aikoina katsonut tätä: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__55603__FatShark_PredatorV2_CE_Compliant_FPV_Goggle_System_w_Camera_and_5_8GHz_TX_RTF_EU_Warehouse_.html settiä.

Minulla on hk:n "platinatili", eli pitäisi saada jotakin alennuksia kaikista tuotteista. Olen nyt kuitenkin huomannut, että ainakin tuon setin hinta heittelee miten sattuu. Se oli jossakin vaiheessa keväällä 250e ja joitakin senttejä. Sittemmin se kävi 240 eurossa ja nyt se on taas noussut 245 euron kautta tuohon 248 euroon. Ainakin minulle se näkyy tuon hintaisena nyt. En ole tuota vielä tilannut koska en ole kotona vastaanottamassa pakettia, siksi minulla on ollut aikaa kytätä sitä eri paikoista jo pari kuukautta :D

Onko Eu-alueella muita varteenotettavia rc-kauppoja joista olisi hk:n korvaajaksi? Ostaisin mielellään suomalaisesta liikkeestä, mutta tuota settiä en ole Suomesta löytänyt.

Fragu

#1
Kokeile:

www.electronicarc.com

Edit: näyttäs noi kukkelit olevan 225€ tuolla.

VilleN

225e setissä on pelkät lasit, 295e näkyy olevan tuo rtf-setti. Ei sekään paha, riippuu toki toimituskuluista. Tuota predator rtf-settiä ei taida Suomesta saada? Käytettyjäkään ei kovin usein ole tullut vastaan.

taski

Hobbykingin euromääräisen hinnan vaihtelu johtunee osittain euron/taalan kurssimuutoksista.

Fragu

Lainaus käyttäjältä: Meteoriitti - heinäkuu 07, 2015, 12:16:46 IPKäytettyjäkään ei kovin usein ole tullut vastaan.

Tai jos on ollut myynnissä, niin on mennyt nopsaan. Mun mielestä myös lasit näyttäs pitävän arvonsa aika hyvin, ja erotus uusiin ei oo ollu jäätävän merkittävä.

VilleN

Aivan, enpä huomannut tuota. Tästähän se varmaan johtuu. Muutokset on kuitenkin verrattain pieniä. Paljonko teillä näyttää tuon setin hinnaksi jos ette kirjaudu sisään? Itsellä sama 248e kirjautumatta tai kirjautuneena, eli ainakaan tuosta ei mitään alennuksia tule.

Fragu


Certi

Kannattaa katsoa dollarihintaa sillä dollareissa tulee lasku.

VilleN

Lainaus käyttäjältä: Certi - heinäkuu 07, 2015, 02:18:01 IP
Kannattaa katsoa dollarihintaa sillä dollareissa tulee lasku.

Niinhän se tulee ja sitten Paypal muuttaa sen euroiksi huonolla kurssilla :D

Certi

Kannattanee muuttaa siten että Paypal laskuttaa kortiltasi dollareissa,. Näin itse saan 1%:n säästön ;D

VilleN

Täytyypä tehdä noin, onhan tuo huima säästö :D