Tuoreimmat viestit
#1
Kauppapaikka / Vs: Skyrc T6755 monitoimilatur...
Viimeisin viesti käyttäjältä Tiputtaja - kesäkuu 25, 2026, 06:44:51 IPJa luonnollisesti voi tehdä tarjouksen.
#2
Kauppapaikka / Skyrc T6755 monitoimilaturi ko...
Viimeisin viesti käyttäjältä Tiputtaja - kesäkuu 25, 2026, 08:59:10 APHyvä monitoimilaturi oikeastaan kaikentyyppissille akuille.
Lataa, purkaa varauksen, balansoi monikennoiset lipo akut yms.
Toiminut täydellisesti, mutta nyt tarpeettomana.
Latauskaapeleissa ei ole akun päässä liittimiä, mutta niihin saat varmasti helposti liitettyä akkuusi käyvän liittimen.
Ulkoinen lämpöanturi akkua varten. Pari johtoa oli katkennut, joten ne on korjattu juottamalla ja kutistesukalla.
Balansointiliitin, jossa näyttäisi olevan suuri valikoima liittimiä 2S – 6S lipo akkuihin.
Todella vähän käytetty, kun siirryin käyttämään DJI:n dronea.
Hinta 55e
Lataa, purkaa varauksen, balansoi monikennoiset lipo akut yms.
Toiminut täydellisesti, mutta nyt tarpeettomana.
Latauskaapeleissa ei ole akun päässä liittimiä, mutta niihin saat varmasti helposti liitettyä akkuusi käyvän liittimen.
Ulkoinen lämpöanturi akkua varten. Pari johtoa oli katkennut, joten ne on korjattu juottamalla ja kutistesukalla.
Balansointiliitin, jossa näyttäisi olevan suuri valikoima liittimiä 2S – 6S lipo akkuihin.
Todella vähän käytetty, kun siirryin käyttämään DJI:n dronea.
Hinta 55e
#3
Kauppapaikka / Vs: M:Ohjaimia
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - toukokuu 10, 2026, 07:22:42 IPUutta hintaa pukkaa
#4
Kauppapaikka / M:Ohjaimia
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - huhtikuu 09, 2026, 08:00:36 IPHyllyn tyhjennys jatkuu....,toimivia ohjaimia kaupan
FUTABA T9CP--> MYYTY
- 2.4 Ghz moduulilla,mukaan tulee MHz moduuli ja vastari sille)
- Futaba R607FS vastari
- Futaba TW-FM MHz module
- Futaba R137F MHz vastari
SPEKTRUM DX7--> MYYTY
- 4 vastarilla
- 2x AR7000 + satelliitit
- 2x AR6100
TURNIGY TGY 9X--> 45e
- 9X 8Ch v2 vastari
WALKERA DEVO 10 --> 70e
- 3 vastarilla
- Alulaukku + hihna
- RX601 vastari
- 2x RX1002 toinen uusi
2 kpl simun ohjaimia USB liitäntä
- FlySky SM020--> MYYTY
- Futaba Interlink Plus controller--> MYYTY
+ posti tai haku Tampereelta
FUTABA T9CP--> MYYTY
- 2.4 Ghz moduulilla,mukaan tulee MHz moduuli ja vastari sille)
- Futaba R607FS vastari
- Futaba TW-FM MHz module
- Futaba R137F MHz vastari
SPEKTRUM DX7--> MYYTY
- 4 vastarilla
- 2x AR7000 + satelliitit
- 2x AR6100
TURNIGY TGY 9X--> 45e
- 9X 8Ch v2 vastari
WALKERA DEVO 10 --> 70e
- 3 vastarilla
- Alulaukku + hihna
- RX601 vastari
- 2x RX1002 toinen uusi
2 kpl simun ohjaimia USB liitäntä
- FlySky SM020--> MYYTY
- Futaba Interlink Plus controller--> MYYTY
+ posti tai haku Tampereelta
#5
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 01, 2026, 05:51:53 IPJa sama saaga jatkuu, nyt myös Amazon jo todennut ettei soome posti saa mitään aikaiseksi ja palauttavat heti
kättelyssä postituskulut.
On tämä posti aivan omaa surkeaa luokkaansa oleva narikka.
Miten ihmeessä moinen perseily voi aina vaan jatkua.
Yksityisellä sektorilla alkaisi tulla kengän kuvaa perseelle jos ei hommiaan hoida.
kättelyssä postituskulut.
On tämä posti aivan omaa surkeaa luokkaansa oleva narikka.
Miten ihmeessä moinen perseily voi aina vaan jatkua.
Yksityisellä sektorilla alkaisi tulla kengän kuvaa perseelle jos ei hommiaan hoida.
#6
Multikopteri-uutiset / Vs: Lehdistä poimittua
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - maaliskuu 29, 2026, 01:38:43 IP #7
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - helmikuu 11, 2026, 10:42:45 APNo, nyt postin päässilmääset penat ei osaa lukea, nyssäkkä viety Loviisaan, aika kaukana on riihimäestä tuo mesta....
#8
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - helmikuu 11, 2026, 08:02:54 APJaaha saatana, postin penat ilmootti notta helsingistä riihimäkeen kestää nyssäkän toimitus 4 päivää...
Mitähän vittua nämä päässilimääset taas puuhaavat