Multikopterit.net keskusteluforum

Tuoreimmat viestit

#1
Kauppapaikka / Vs: Skyrc T6755 monitoimilatur...
Viimeisin viesti käyttäjältä Tiputtaja - kesäkuu 25, 2026, 06:44:51 IP
Ja luonnollisesti voi tehdä tarjouksen.
#2
Kauppapaikka / Skyrc T6755 monitoimilaturi ko...
Viimeisin viesti käyttäjältä Tiputtaja - kesäkuu 25, 2026, 08:59:10 AP
Hyvä monitoimilaturi oikeastaan kaikentyyppissille akuille.

Lataa, purkaa varauksen, balansoi monikennoiset lipo akut yms.

Toiminut täydellisesti, mutta nyt tarpeettomana.

Latauskaapeleissa ei ole akun päässä liittimiä, mutta niihin saat varmasti helposti liitettyä akkuusi käyvän liittimen.

Ulkoinen lämpöanturi akkua varten. Pari johtoa oli katkennut, joten ne on korjattu juottamalla ja kutistesukalla.

 
Balansointiliitin, jossa näyttäisi olevan suuri valikoima liittimiä 2S – 6S lipo akkuihin.

 
Todella vähän käytetty, kun siirryin käyttämään DJI:n dronea.

Hinta 55e

#3
Kauppapaikka / Vs: M:Ohjaimia
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - toukokuu 10, 2026, 07:22:42 IP
Uutta hintaa pukkaa :)
#4
Kauppapaikka / M:Ohjaimia
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - huhtikuu 09, 2026, 08:00:36 IP
Hyllyn tyhjennys jatkuu....,toimivia ohjaimia kaupan

FUTABA T9CP--> MYYTY
- 2.4 Ghz moduulilla,mukaan tulee MHz moduuli ja vastari sille)
- Futaba R607FS vastari
- Futaba TW-FM MHz module
- Futaba R137F MHz vastari

SPEKTRUM DX7--> MYYTY
- 4 vastarilla
- 2x AR7000 + satelliitit
- 2x AR6100

TURNIGY TGY 9X--> 45e
- 9X 8Ch v2 vastari

WALKERA DEVO 10 --> 70e
- 3 vastarilla
- Alulaukku + hihna
- RX601 vastari
- 2x RX1002 toinen uusi

2 kpl simun ohjaimia USB liitäntä
- FlySky SM020--> MYYTY
- Futaba Interlink Plus controller--> MYYTY

+ posti tai haku Tampereelta
#5
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 01, 2026, 05:51:53 IP
Ja sama saaga jatkuu, nyt myös Amazon jo todennut ettei soome posti saa mitään aikaiseksi ja palauttavat heti
kättelyssä postituskulut.
On tämä posti aivan omaa surkeaa luokkaansa oleva narikka.
Miten ihmeessä moinen perseily voi aina vaan jatkua.

Yksityisellä sektorilla alkaisi tulla kengän kuvaa perseelle jos ei hommiaan hoida.
#6
Multikopteri-uutiset / Vs: Lehdistä poimittua
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - maaliskuu 29, 2026, 01:38:43 IP

Jonku drööni tippunu Kouvostoliittoon https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011911111.html
#7
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - helmikuu 11, 2026, 10:42:45 AP

No, nyt postin päässilmääset penat ei osaa lukea, nyssäkkä viety Loviisaan, aika kaukana on riihimäestä tuo mesta....
#8
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - helmikuu 11, 2026, 08:02:54 AP

Jaaha saatana, postin penat ilmootti notta helsingistä riihimäkeen kestää nyssäkän toimitus 4 päivää...

Mitähän vittua nämä päässilimääset taas puuhaavat  >:(  
#9
Kauppapaikka / M: MYYTY
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - tammikuu 22, 2026, 11:07:53 AP
 :)
#10
Kauppapaikka / M: MYYTY
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - tammikuu 14, 2026, 06:38:49 IP
 :)