Multikopterit.net keskusteluforum

Multikopterit.net

Aloittaja trosendahl, huhtikuu 18, 2014, 11:07:05 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

ntthhtl

#30
Lainaus käyttäjältä: MikeK - kesäkuu 22, 2014, 12:24:08 IP
Lainaus käyttäjältä: trosendahl - kesäkuu 22, 2014, 12:02:57 IP
Plugari on nyt asennettu ja videoiden pitäisi näkyä. Ainakin testialueen youtube-linkit näkyvät ok!
Tapatalkiin minun pitää tutustua vähän paremmin, mutta enköhän minä sen ota käyttöön. En ole itse käyttänyt sitä aikaisemmin ja käyttöehdoissa mainitaan mainokset, joten pitää tutustua hieman että kuinka häiritsevää sen mainonta ja puuhastelut mahdollisesti ovat.
Tapatalkissa ei tule mainoksia mitenkään foorumille. Tuo lukija laitteissa on myös ilman mainoksia. Lähinnä kun tulee mobiililaitteella foorumille, tarjoaa käyttäjälle mahdollisuutta Tapatalkilla lukemiseen.
Tapatalk on kyllä hyvä juttu. On yksi harvoista softista joita olen ostanut (ei mainoksia). Saa kätevästi ilmoitukset puhelimeen, kun seuraamiini säikeisiin tulee vastauksia. Helpottaa elämää varsinkin miittien kanssa, kun ei tarvitse päivystää koneella.

MikeK

Jep. Itse käytän kaikkia foorumeita mitä seuraa Tapatalkilla ja kotikoneelta aika vähän.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

MikeK

Jep. Hyvin toimii Tapatalkilla :-)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

TeroS


trosendahl

#34
Hieno homma!  ;D

Siirsin radiothreadit softaosiosta radiotekniikkaosioon ja muutan softaosion enemmän FC-henkiseksi ;-)

varis

Lainaus käyttäjältä: Ves@ - kesäkuu 22, 2014, 12:29:00 IP
Muuten ok joo, mutta mun mielestä jää turhaa käyttämätöntä aluetta noille reunoille.
Yleensä kattelen himassa videotykillä (1920x1080, 106") seinältä ja tää näyttää hieman hassulta.
Puolet ruudusta on harmaata taustaa, imo.

Selainikkunnassa näyttää melko OK:lta. Ehkä noita marginaaleja vois säätää jotenkin niin että ne ei oo turhan leveitä jos ikkuna jostain syystä on hyvin leveä?

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Ves@ - kesäkuu 22, 2014, 12:29:00 IP
Muuten ok joo, mutta mun mielestä jää turhaa käyttämätöntä aluetta noille reunoille.
Yleensä kattelen himassa videotykillä (1920x1080, 106") seinältä ja tää näyttää hieman hassulta.
Puolet ruudusta on harmaata taustaa, imo.
Kattelin mun isolla koneella ja oikeassa olit. On säädetty maksimissaan 1024px kokoon. Jos halutaan että skaalautuu paremmin, tarvis tyylitiedoston div#wrapper kohtaan leveydeksi muuttaa vaikka 80%. Silloin skaalaa keskiosaa kunkin käyttäjän selaimen leveyden mukaan.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: MikeK - kesäkuu 23, 2014, 01:04:26 AP
Lainaus käyttäjältä: Ves@ - kesäkuu 22, 2014, 12:29:00 IP
Muuten ok joo, mutta mun mielestä jää turhaa käyttämätöntä aluetta noille reunoille.
Yleensä kattelen himassa videotykillä (1920x1080, 106") seinältä ja tää näyttää hieman hassulta.
Puolet ruudusta on harmaata taustaa, imo.
Kattelin mun isolla koneella ja oikeassa olit. On säädetty maksimissaan 1024px kokoon. Jos halutaan että skaalautuu paremmin, tarvis tyylitiedoston div#wrapper kohtaan leveydeksi muuttaa vaikka 80%. Silloin skaalaa keskiosaa kunkin käyttäjän selaimen leveyden mukaan.

Joo tää ois ihan kiva jos vähä skaalais. Näyttää aika karulta tällä hetkellä

Yhdellä näytöllä:


Tuplanäytöillä:

zapster

#38
Tässä nyt paripäivää foorumia käyttäneen kaipaisin myös alas "uudet viestit" nappulaa. Oma foorumin selailu perustuu suurimmalta osalta uusimpien viestien lukemiseen ja joka kerta ylälaitaan skrollaaminen tai alhaalta foorumin pääsivulle siirtyminen tuntuu hieman turhalta.

Noi ylhäällä jo olevat uudet viestit nappulat olisi paremmat vasemmassa laidassa, ainakin kännykällä selaaminen helpottuisi huomattavasti kun ei tarvitse niitä aina oikealta lähteä skrollailemaan.

Mietteitä vain :)

Petsku

Mitä helvetin mainoksia tää on täynnä?? koko ajan puskee jostain reunasta jonkun näköstä.


zapster

Veikkaus: helppoa rahaa, jollain pitää ylläpito maksaa.

Adblock hoitaa mainokset mitä ei halua katsella, toisaalta niistä mainoksista mitä et nää ei sivusto myöskään saa tuloja.

Petsku

#41
Perkl joku trolatunt virus iskeny, ja työ ja tuska poistaa sitä...

Muoks: Saihan sen poistettua, perkeleen ärsyttävä kun mainoksia puskee joka sivuille...

Toeh

Multikopterit Ry rahoittamaan foorumia?

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Toeh - kesäkuu 23, 2014, 11:13:43 AP
Multikopterit Ry rahoittamaan foorumia?
Eiköhän pidetä yhdistyspelleilyt poissa ;)

Mainoksilla saa aika hyvin rahoitettua foorumeita. Oma foorumini teki mainoksilla vuosittain helposti 2000-3000€ tulot vuosittain. Ja pidin mainonnan minimissä kaksi banneria joissa vaihtui mainostaja jokaisella selaimen latauksella. Mutta siis foorumin ylläpito on aika edullista. Todella hyvä serveritila maksaa noin 200-250€ vuodessa ja yleensä vähemmän. Pääasia että tuon saisi kasaan ettei kukaan joudu turhaan omaa taskuaan kaivaa. Lahjoituksena? ;)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Ves@

Lainaus käyttäjältä: trosendahl - kesäkuu 22, 2014, 12:02:57 IP
Tykkää-nappia on toivottu, sekä täällä että ircin #kopterit.net -kanavalla jossa majailen nimimerkillä Welho_. Olen sen luvannut toteuttaa, ainakin jossain muodossa ja johonkin, mutta perinteiseen suomalaiseen tapaan se saa kaverikseen myös perusnegatiivisen "en tykkää" -napin. Voi olla, että joudun puukottamaan forumisoftaa enemmänkin näitä veijareita varten, joten ihan hengitystä ei kannata näitä odotellessa pidättää. Mutta katsotaan mitä saadaan aikaan! ;-)

Hieno juttu toi tykkää nappi homma, tämähän aiheutti toisaalla kohtalaista sanailua ja poiki lopuksi hauskan videon  :)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg