Heh, menenkin sittenkin vakioakulla. Hobbykingin edustajan ehdottama Lipo ei oikeen mahdu. Laturi pitäis vaan jostain löytää. En ole varma löytyykö kotoa. Tuota vakioakkua ei oma "oikea" akkulaturi suostu latamaan. Connection Erroria vaan.
No, olen muutenkin aika ulkona näistä kuvioista vielä. Ehkä joskus opin.
Asiasta toiseen. Yritän saada Taraniksen toimimaan Naze32 Acron kanssa, mutta ei oikein onnistu. Baseflightissä kyllä tunnistaa tikkujen liikkeitä, mutta ne ei ole oiken. Ainoa joka menee oikein on Yaw, muut väärin. Esim throttle on oikeanpuolinen tikku (Mulla siis normi Mode2) ohjain. Tulisiko tätä korjata ihan piuhoja siirtämällä (vastari frsky x8r), vaiko Taraniksen mixer valikosta? Piuhat kytki minua osaavampi (Pursi jos sinulla on nopea vastaus, niin kerro ihmeessä

) Moottoreita en saa käyntiin sit millään, pelkästään Baseflightissä näkyy että tikkuja liikutan. Piuhat Nazesta on 3 kpl, ja yksi virta.Mites nyt selittäisin kytkennän

Kuva olisi hyvä, laitan sen myöhemmin jos tarvii kunhan kameran akku on ladattu, heh. Eli ensimmäinen servopiuha menee vastariin vertikaalisesti nr1 porttiin. Toinen horisontaalisesti vastarin porteissa 2-4. Kolmas horisontaalisesti porteista5-7. Virta portissa 8.
Sori typerät kysymykset, mutta interwebistä kun löytyy miljoona eri ohjetta niin alkaa jo pää olla sekaisin niiden selailusta

Ps, kiitos muutenkin hyvistä neuvoista kaikille!